Doelenbord

Het SchoolvoorbeeldGroep 3

Achter in ons lokaal hangt een doelenbord. Daarop staan de doelen voor rekenen, lezen waaraan we werken in een periode. Deze doelen bespreken we met de kinderen en we bedenken … Lees Meer

Kinderboekenweek;

Het SchoolvoorbeeldAlgemeen

Via scholen in de kunst hebben we in oktober een muziek project`Waar is Opa?”Dit sluit helemaal aan bij het thema van de kinderboekenweek. We hebben met de klas een eigen … Lees Meer

Kind van de week

Cindy van HoutGroep 5/6

Vanaf week 40 staat elk kind 1 week centraal. Elke dag mag je iets delen/vertellen over jezelf. Op deze manier leren we elkaar nog beter kennen en respecteren. Via deze … Lees Meer

Commitments

Cindy van HoutGroep 5/6

Elke dag beginnen we de dag in de kring en op maandagochtend wordt er een nieuw commitment (doel) geïntroduceerd. Dit kunnen doelen zijn op het gebied van werkhouding, sociaal gedrag … Lees Meer

Tafels en deeltafels

Cindy van HoutGroep 5/6

Vanaf deze week gaat groep 5 de tafels 6 en 7 en groep 6 de deeltafels 6 en 7 leren. Tafels automatiseren (het snel kunnen opnoemen van de antwoorden) is erg belangrijk, … Lees Meer

Spaanse les

Het SchoolvoorbeeldGroep 7/8

Vandaag is in groep 7/8 voor een aantal leerlingen Spaanse les gestart! De kinderen werken met een lesboek en een werkboek van iQué Guay!. De kinderen spreken Spaans met de … Lees Meer

Hulp gezocht voor de ateliers

Idske RondAlgemeen

Vrijdag 28 oktober en 4 en 11 november zijn er van 8.45 tot 10.00 uur weer ateliers op ’t Startblok. De kinderen gaan in kleine groepjes onder begeleiding van een … Lees Meer

Kinderboekenweek Altijd jong;

Het SchoolvoorbeeldGroep 7/8

10-10-2016 tot 14-10-2016 Opa’s en oma’s komen voorlezen in groep 7/8.   7-10-2016 Speeddaten met jouw lievelingsboek De kinderen kregen steeds 1,5 minuut om iets te vertellen over het lievelingsboek. … Lees Meer

Gevonden voorwerpen

Lisa DroogAlgemeen

Mist uw zoon/dochter iets? Een paar schoenen, korte broek, een jas sinds schoolkamp? In onze middenruimte kunt u de gevonden voorwerpen vinden.